آشنایی بادستگاه کوره ذوب القایی طلا

آشنایی با دستگاه کوره ذوب القایی طلا

آشنایی با دستگاه کوره ذوب القایی طلا

شاید شما جواهرات طلائی داشته باشید که می خواهید ذوب کنید, یا یک هنرمند یا طراح جواهرات باشید که می خواهید با ذوب طلا طرحی جدید ایجاد کنید.

شرکت ماشین سازی کلانتری با استفاده از بهترین دستگاه کوره ذوب القایی طلا, دستگاه آبکاری طلا دراین مقاله شما را با کوره ذوب طلا ودستگاه آن بیشتر آشنا می کند.

در حالی که صنعت ذوب طلا جزو معدود مواردی است که سازگاری خوبی با تغییر بسیار محترمانه داشت ، اما تأثیر رشد آن در صدها بخش دیگر نیز دیده شده است که در مدت زمان کوتاهی به صدر زنجیره غذایی منتقل شده است.

ذوب طلا

طلا در هنگام ذوب شدن ارزش خود را از دست نمی دهد. در عوض ، ارزش بیشتری کسب می کند. از آنجا که طلا در یک طبیعت ناخالص استخراج می شود ، برای کمک به تصفیه طلا فرآیند ذوب لازم است. تمام مواد و قطعات طلای موجود در گردش امروز تحت فرآیند ذوب قرار گرفتند. اگرچه ، ممکن است توجه داشته باشید که روند ذوب درگیر در تصفیه طلا کمی خسته کننده است و در صورت عدم مراقبت ، می توان به ریزش آن منجر شد.

آشنایی بادستگاه کوره ذوب القایی طلا

آشنایی بادستگاه کوره ذوب القایی طلا

کوره ذوب طلا

اگرچه استفاده از آن جایگاه گسترده خود را از دست داده است ، ولی هنوز هم مثل همیشه سازنده است .کوره ذوب طلا با هدف ارائه اثر ذوب موثر بر روی فلزات گرانبها مانند پلاتین ، طلا ، پالادیوم یا آلیاژهای این فلزات طراحی شده است.

آشنایی بادستگاه کوره ذوب القایی طلا

کوره های القایی کوره های برقی هستند که با گرما قادر به مایع سازی فلزات هستند. این دستگاه به دنبال یک مکعب احتمالی هستند تا بتوانند طلای خود را از طریق لمس پروپان ذوب کنند. با کوره القایی ، می توانید ، به اندازه ای که می خواهید طلای خود را ذوب کنید.

قیمت دستگاه کوره ذوب القایی

کوره القایی با قیمت مناسب برای ذوب طلا استفاده می شود.این که آیا شما به دنبال ذوب کردن طلا هستید دستگاه کوره ذوب القایی مناسب ترین گزینه است.

ویژگی دستگاه کوره ذوب طلا القایی

این دستگاه دارای وزن سبک می باشد که به راحتی در هر محلی نصب می شود و اطمینان و امنیت فراوانی را برای استفاده فراهم می کند.

براساس جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری القایی IGBT ، دستگاه  کوره ذوب القایی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

این دستگاه برای ذوب طلا ، نقره و مس بهتر است فلز و سایر آلیاژها را با  درجه حرارت مناسب , ایده آل است.

این دستگاه باعث می شود ذوب طلا بدون صدا ، انعطاف پذیر و همچنین قابل اعتماد باشند.

هم چنین این دستگاه ، گرما را متوقف می کند یا دمای آن را حفظ می کند.

دستگاه کوره ذوب القایی طلا دارای عملیات کاربر پسند و قابلیت اتوماسیون فرایند قدرتمند است.

و از ویژگی های خاص متناسب با نیازهای مشتری پشتیبانی می کند. و در صورت درخواست توسط هر یک از طیف گسترده ای از گزینه ها تکمیل شده است.

این دستگاه عملکرد پایدار با سرعت ذوب باورنکردنی دارد. زمان ذوب معمولی برای بار کامل مواد حدود 5 دقیقه برای ذوب اول و 3-5 دقیقه برای ذوب های بعدی است.

آشنایی بادستگاه کوره ذوب القایی طلا

سرانجام

عبور از سفر ذوب طلا و صنعتی که تاکنون توسعه داده است بسیار چشمگیر بوده است. اما اگر انتخاب کوره ذوب طلا مناسب برای تجارت خود انجام شود ،نتایج بسیار عالی دارد.

 

 

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *